Etiketler

9 Mart 2011 Çarşamba

LUSH / BIG ŞAMPUAN

Lush'ın her önünden geçişimde koşarak uzaklaşmak, o ağır rayihadan kurtulmak istemişimdir.


Geçen gün daha önce orada çalışmış olan yeğenimin ısrarıyla ve ''eğer vazgeçilmez bir ürün varsa o da bu markanın BIG Şampuanıdır'' sloganları ve gazıyla bu işlere meraklı biri olarak her şeyi göze alıp girdim dükkana... iyi ki de girmişim... işini gayet severek yapan arkadaş benim kararsızlığımı görünce önce ürünün deniz tuzu, yosun ve limon özlerinden yapıldığını, azıcık kullanmayla harika sonuçlar alacağımı, hem parlak ve yumuşak aynı zamanda da hacimli saçlara kavuşacağımı (ki bu bir araya asla gelemeyecek iki durumdur bence), saç derisinin kaşınmayıp, saçlarımın daha çabuk uzayacağını ve hatta daha geç kirleneceğini de söyleyip bana bir deneme kavanozu hazırladı...İçimden ''biraz fazla salladın ama ver bakalım bir deneyelim'' diyerek çıktım dükkandan...

Eve gelir gelmez denendi tabii...

Sonuç: Ne dediyse o...(uzama özelliğini göreceğiz bilahare) ve ben şu karda kışta, ankara'da sadece 365'te olan lush'a gidip, paramı çok çok dikkatli harcamam gereken bir dönemde de olsam neredeyse bütün kavanozları alıp,stoklamak ve bundan sonra bu konuda artık kendimi güvende hissetmek istiyorum...o derece isabetli bir ürün yani...

2 yorum: